6 Kasım 2013 Çarşamba

çokomel asla sadece çokomel değildir!

Sevgili günlük,
Geçen gün 8 yaşında bir çocuğa eskiden çokomelin dışındaki kağıdı tırnağımızla nasıl düzleştirdiğimizi ve sonra o şekilde kalmaları için bir defterin arasında özenle sakladığımızı anlattım. (Kenar süslerine girmedim bile.) Bu yerden bitme, burnunu kırıştırıp bana şöyle dedi: "Niye ki?"
Evet, hayat bazen çok acımasız sevgili günlük. Bir kuşağı böyle basit bir soru cümlesiyle ezip geçmek çok gaddarca. Biz ki boğulma tehlikesini göze alıp külahtaki o leblebi tozunu bitirmeyi başarmış bir kuşağız.
Fakat yazdım bunu bir kenara. Bu pokemoncukları da göreceğiz bakalım. Hıh!

37 yorum:

  1. Ve ben yıllaaaaar sonra kitabımın içinden çıkan çokomel kağıdına öyle deli gibi sevinirken , kızıma ( 5) aynen bu yaptığımı anlattığımda tepkisiz bi şekilde yüzüme baktı :(( balonları elinden alınmış küçük bi çocuk gibi çöküverdim o an. Biz öyle minimal bir dönemin çocuklarıydık işte .

    YanıtlaSil
  2. Al işte bir velet daha. Hem de 5 yaşında! Ne diyeyim, yanmışız biz:)

    YanıtlaSil
  3. Alkım, merhaba.Yorumun üzerine ziyaret ettim sayfanı ama çok sık yazmıyorsun sanırım. Bence kesinlikle daha çok yazmalısın. Çok hoş yazıların var. Bu arada takipçin olmak istedim ama izleyiciler kısmın görünmüyor sayfalarında. Çözümü için;"http://kaptaninzehirdefteri.blogspot.com.tr/2014/02/izleyiciler-eklentiniz-calsmyor-mu.html" bunu deneyebilirsin.
    Çocukluğumuz aynı yıllarmış. Ben de az biriktirmedim çokomel kağıtlarını. Bizler küçük şeylerle mutlu olabilen çocuklardık. Şimdiki çocuklar en pahalı hediyelerle bile en fazla 5 dakika mutlu olabiliyorlar. Her şeye sahip olan ama doyumsuz ve mutsuz çocuklar dönemi artık.
    Sevgiler Alkım, daha çok yaz emi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Kitapsız Kedi, söylediğin sorundan haberim yoktu. Bahsettiğin adreste söylenenleri uyguladım, işe yaradı. Çok teşekkürler...
      Çokomelli günlerdensin demek sen de! Çokomeli saran o yaldızlı kağıt ne muhteşem şeydi o zamanlar, inanılır gibi değil.
      Buraya sık yazamıyorum son zamanlarda, diğer bloglara daha sık uğruyorum ama her an her şey değişebilir, aslına bakarsan fazla zorlamayıp ruh halim nasılsa orada yazıyorum. Tavsiyeni dinlemeye çalışacağım ama:)
      Sevgiler!

      Sil
  4. Hemen deneyi yaptım , yeğenime anlattım ki kendisi 7yaşında bende yapıyorum teyzeee dedi demekki zamanla alakalı değil yaşam yeri önemli o bilgisayar çocuğu değil. Köyde yaşıyorlar .

    YanıtlaSil
  5. Aha haaa! İlahi, sabah sabah çok güldüm. Gerçekten komik ve anlamsız değil mi ama onları düzleştirme çabamız ve sonra da çok büyük birşey başarmışız gibi izlememiz, saklamamız. Dünya hala o naiflikte, o mizah duygusunda, o küçük işlerde saklı. Büyüdükçe kapağı açmak zorlaşıyor:)

    YanıtlaSil
  6. Girişimci, Eğitmen, Fotoğrafçı, Marka Koçu ve Yazar Orhan Gürbüz, 3 şirket, 10 hizmet, 11 eğitim markasıyla Türkiye’nin önde gelen girişimcileri arasında yer almaktadır.
    http://www.orhangurbuz.com/
    #girişimci #liderlikeğitimi #satışeğitimi

    YanıtlaSil
  7. Baymak klima servisi duvar tipi, inverter duvar tipi split, inverter multi split, salon, kaset, tavan, yer, kanallı tip klima montaj, bakım arıza servis merkezi
    http://baymak.klimaservis.com/
    #klimaservis #baymakklimaservis #baymakklimaservisi

    YanıtlaSil

  8. Klima Hastalığı Lejyoner Nedir? Belirtileri ve Tedavisi
    Klima hastalığı lejyoner nedir, klima filtrelerinde bulunan lejyoner mikrobunun belirtileri ile hastalığın tedavisinde kullanılan yöntemler.
    http://www.mitsubishiklima.com.tr/lejyoner-nedir/

    #lejyonernedir #lejyonerhastalığınedir #lejyonerhastalığı 

    YanıtlaSil
  9. Sinema ve Tiyatro Salonu Klimaları – En Çok Tavsiye Edilen Klima Modelleri
    http://www.mitsubishiklima.com.tr/sinema-ve-tiyatro-salonu-klimalari/
    #sinemasalonuklimaları #tiyatrosalonuklimaları #sinemasalonuklimamodelleri

    YanıtlaSil
  10. Türkiye’nin en iyi diyetisyenleri, 81 ilde uluslararası yöntemlerle kişisel ve kurumsal beslenme danışmanlığı, beslenme eğitimleri, yaşam koçluğu ile online diyet danışmanlığı.
    www.diyetuzmani.com.tr
    #diyetisyen #türkiyenineniyidiyetisyenleri #diyetuzmanı

    YanıtlaSil
  11. Mitsubishi klima fiyatları ve sezona özel en cazip kampanyalar burada! İstediğiniz klima modeline ve kapasitesine özel fiyatlarımızı öğrenmek, evleriniz ve iş yerleriniz için doğru klimayı almak istiyorsanız Türkiye’nin ödüllü satış ekibi olan Mitsubishi klima danışmanlarımızı arayın! Kurumsal ve kişisel çözümlerimizden yararlanın!

    En iyi klima fiyatları için linke tıklayın.

    YanıtlaSil
  12. VRF Klima Satış ve Servis Merkezi – En İyi Fiyat Aynı Gün Hizmet
    Türkiye genelinde bayi ve servis ağı ile en iyi fiyat garantili satış, aynı gün keşif, satış, bakım, onarım ve yedek parça hizmeti.

    Buradan VRF Klima modellerine bakabilirsiniz.

    YanıtlaSil