6 Kasım 2012 Salı

atilla atasoy hayranlığı


sevgili günlük,
küçükken erol evgin değil, atilla atasoy ve samime sanay hayranıydım. hala da arkasındayım bu hayranlığımın. tv'de samime sanay çıkınca evdekiler "ay, şarkı söylerken uyuyacak şimdi" deyip beni deli ederlerdi. içimden  samimeciğime "uyuma, uyuma," diye tezahürat yapardım, o da uyumadan şarkıyı tamamlardı neyse ki.

atilla atasoy'un yeri ise bambaşkaydı. kendisi burcunu merak ettiğim ilk ünlüdür aynı zamanda (tabii ki yay!) bir komşu "ayol bu adam da kimseye yaranamadı, başında da saç kalmadı" demişti. çok sinirlenmiş, elmalı kurabiyelere rağmen derhal orayı terketmiştim.

türkçe sözlü hafif müzik kuşağını kaçırmamaya çalışır, bekler de beklerdim. coşkun demir, ersan erdura, bilgen bengü filan çıkardı da bir türlü kendisi çıkmazdı. trt'nin ne alıp veremediği vardı bu adamla?

yukarıdaki klipteki koreografinin de trt'nin atilla atasoy'a bir komplosu olduğundan şüphelenmekteyim.


27 yorum:

  1. :) ne guzel bir yazi alkim.
    ben de erdal inonuye laf ettiler diye olay mahalini terketmisim ancak bir Izmirli olarak Istanbul'da isafirlikte oldugumuzdan apartmanin bahcesinde biraz durduktan sonra geri donmus ve bir daha boyle yapmayacaginiza soz verirseniz eve girerim diye de tribimi atmistim. Hey gidi gunler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak sen güzel trip atmışsın, benimki farkedilmiş miydi bilmiyorum:) aynı refleks işte! ben de çok bozulurdum sevdiğim kişilere laf edilmesine. bizimkiler bunu bildiklerinden özellikle beni kızdırırlardı. bir de ilhan irem var bak. adamla pek hisli diye çok dalga geçerdi ailedeki erkekler. o da epey canımı sıkmıştır. yazsam daha çıkacak anlaşılan.

      Sil
  2. ahahaa. çok tatlı bir yazı, alkım:)

    çocukken istanbul'da, trafiğe takılıp yan arabada görmüştüm atilla atasoy'u. burnumu cama yapıştırmış, annemlere de göstermiştim. o da bizi fark etti. güzel bir gülümsemesi vardı. hiç unutmam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aglea, atilla atasoy anın bile var senin, öyle mi? güzel gülmüştür tabii ya:)
      çocukken insan ne kadar heyecanlanırdı tv'de gördüğü birini karşısında görünce. unuttuğum bir heyecan bu.

      Sil
  3. atilla atasoy'u bir tek ben severim sanırdım! çok mutlu oldum bak şimdi :)))))

    YanıtlaSil
  4. insan seviniyor böyle şeylere, değil mi?
    bir fan kulüp kurabiliriz. bak iki ettik. aglea'yı da ikna edebiliriz gibime geliyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamammmm! varım ben! Seyyah Taner fan kulübü de kurabilir mi ki bu grup??? :)

      Sil
    2. naciye naciye!!! olur olur. annem ona da "ses yok ama enerjik bir kadın" derdi. kimseleri de beğenmezmiş bizimkiler:)
      bugünden bakınca epey ilginç bir isimmiş doğrusu. takdirle anıyorum.

      Sil
    3. ben girerim o kuluplere Sibel ve alkim. ama soz verin deri pantalon da giyecegiz :)

      Sil
    4. :) hah hah, bayıldım valla! demek eli artırıyorsun gülçin, öyle mi? iyi bakalım, tamam ben varım!
      p.s. nereden alınır bu deri pantolon?

      Sil
    5. vaaayyy! evet yaaa! ben de varım! şöyle esnek ve dar olanlarından olacak di mi? bulan diğerlerine haber versin! :)

      Sil
    6. arastirmaliyiz alkim ben de bilmiyorum inan. goruyor musun bir seyyal taner bir atilla atasoy hayrani kolay olunmuyor emek verecegiz artik ne yapalim :)

      Sil
    7. doğru haklısın gülçin, madem bu yola baş koyduk artık birtakım şeyleri göze alacağız.

      ilk seyyal konserinde kapıda buluşuyoruz o halde. esnek ve dar deri pantolonlarımızdan tanırız birbirimizi:)

      Sil
  5. samime sanay'a hayran olman da çok tatlı bir şey o yaşta:) gerçi samime sanay için bir şey diyemem ama, atilla atasoy fanlığına kesinlikle ikna oldum bile, seve seve:)

    YanıtlaSil
  6. Uzun zamandir blog okumamistim, bu yazi iyi geldi guzel olmus. :) Beni de cocuklugumda neler yaptigimi dusundurdu, muzik hep etkiliyor insanlari bir sekilde bence bu cok hos. Birde uzaktan sevdiginiz kisiyi yakindan gormek ayri bir heyecan. Benim de Ilyas salman ile ayni berberde tras olmustum cocuk iken ne kadar heyecanli idi onu yanimda ki koltukta gorup onun o unlu gulumsemesini gormek. Beni en cok sasirtan sey o gulumsemeyi o kadar dogal kendiliginden yapiyor olmasi idi. Hey gidi gunler.
    elinize saglik,
    ali

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzelmiş İlyas Salman anısı. Aynı berberde traş olmak. Az şey değil:)
      Müziğin yeri o zamanlarda daha büyükmüş benim hayatımda. Şimdi o kadar fazla şeyle oyalanıyoruz ki...Kimi zaman geçmişten bir şarkı duyuyorum ve bütün çocukluk gelip karşıma oturuyor o şarkıyla.
      Sevgiler Ali.

      Sil
  7. Atilla Atasoy'un Ustume varma Istanbul'u Turk Pop'unun en guzel sarkilarindandir...

    Sarkilar hayattir, hayat da bir sarki
    Bu da benim sarkili blog'um
    http://hersarkibirani.wordpress.com/2011/05/02/sezen-aksu-sarki-soylemek-lazim/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstüme Varma İstanbul. Bilmez miyim:) Bence Atilla Atasoy'un sesine de çok yakışan bir şarkı.

      Şarkılı blogdan haberdarım, severek okuyordum. Yine bakacağım. Bence harika bir fikir şarkılardan yola çıkmak. Yukarıdaki yorumda da söylediğim gibi geçmişe baktığımda şarkılarla özdeşleştirebiliyorum pek çok şeyi.

      Sil
  8. atilla atasoy'un dilenci şarkısı dışında hiçbir bilgim yok.bakın ben de merak uyandırdınız şimdi :-))

    YanıtlaSil
  9. Ben de severek dinleyenlerden biriydim..uzun zaman oldu dinlemeyeli..tesekkurler hatirlatma icin..

    YanıtlaSil
  10. Ben de ben de çok severdim... Her çıktığında annem bu Ankara'da ,eczacı derdi ve eklerdi ; .... ile nişanlandı (ismini hatırlayamadım, hatta ayrılmış mı derdi onu da hatırlayamadım, ya da bu kısmı tamamen benim uydurmam :))) bilemedim ama eczacı olduğu kesin :) ben Arzu bu arada

    YanıtlaSil
  11. Büyükada'nın en güzel kahvaltı mekanları burda !

    YanıtlaSil


  12. Ömer Polat Diş Kliniği – Ortodonti Tedavisi Estetik Diş Hekimliği
    Ömer Polat Diş Kliniği, çocuk ve yetişkin ortodonti tedavisi, gülüş tasarımı ve diş beyazlatma, estetik diş hekimliği ile implant ve kanal, dişeti hastalıkları tedavileri.
    http://www.omerpolatdisklinigi.com/

    YanıtlaSil