21 Kasım 2010 Pazar

Uçaktan korkanlara müthiş öneriler

- Uçağa birlikte bindiğin insanlara iyi davran, onlar "kader arkadaşların" senin!

- Hostesin yanından hızlıca geçip gitmesini türlü kötü anlamlara yorma. Koşuyorsa biraz düşünebilirsin tabii...

- "Acil çıkış kapısında oturanlar bu vahim görevin altından kalkamayacaklarsa şimdiden söylesinler" dendiğinde paniğe kapılma. "En kötü ihtimalle ölürüm" diye düşünüp kendini rahatlatmaya çalış. Dikkatini başka şeye yönelt, uçakta bu kadar domates suyunu kim içiyor, onu düşün mesela.

- Uçuş bilgilerini takip ederken yükseklik kısmını atla. Çünkü aklının alamayacağı kadar yüksektesin ve ne yapsan nafile! Evet, dışardaki sıcaklık da -70 derece. Ne sandın???

- Herhangi bir mikrofon sesinde "evet elimizde olmayan nedenlerle düşmek üzereyiz, acil çıkışlarda oturanların kasmasına gerek yok," gibi bir felaket anonsu bekleme. En kötü ihtimali aklına getirip rahatla.

- Huşu içinde pilotun sesini dinle. Bak nasıl da rahat! Hayır uykusuz değildir, eşiyle kavga filan da etmemiştir. Hem bir tane daha pilot var zaten. İkisi birbiriyle kavga etmiş midir acaba? Hayır, hayır, bunları düşünme ve gevşe. Domates suyuuuu....Domates suyuuu....

- Uçakların en güvenli taşıt olduğunu iddia eden istatistiklere inanma. Başına gelirse YÜZDE YÜZ senin başına geliyor işte. Hem ne biliyorsun, belki de sıra sende :)

Hadi bakalım, iyi uçuşlar! Mu hahaha!!!

17 yorum:

  1. Hayırrrrr! domates suyunu ben içtimmmmm! :))))
    süperdi, çok güldüm, Allah'ta seni güldürsün emi! :)))))

    YanıtlaSil
  2. Tamam itiraf edeyim, ben de içiyorum! Ama hep merak etmişimdir bu domates suyu meselesini. Bir tek uçak yolculuklarında karşımıza çıkıyor.

    Ayrıca, uçak yolculukları (uçaktan korkan uslanmaz insanın aklından geçen ucubik şeyler) hakkında sayfalarca yazabilirim!!! Pek aram yok yani anlayacağın:))

    YanıtlaSil
  3. Bunların hepsi benim için de geçerli ve nası düşünmemem gerektiğini bilmiyorum. Her binişim ilk binişim gibi:((

    YanıtlaSil
  4. çok iyi anlıyorum.
    peki, domates suyunu denedin mi :))

    YanıtlaSil
  5. ben bu yazıdan xanax'ı domates suyuyla almak gerektiği sonucunu çıkardım.

    YanıtlaSil
  6. Domates suyunun sihrini küçümsemeyiniz lütfen Deniz:))Yoksa tadının bu kadar acayip olmasına rağmen uçakta niye herkes domates suyu içsin??

    YanıtlaSil
  7. Kötüsün Alkım, kötüsün! Atlantik üzerinden son uçuşumdaki taşlı köy yolunda giden otobüs tandanslı hissiyata dayanan panik atağım aklıma geldi (böyle cümleyi ne yapmalı).

    YanıtlaSil
  8. Ooof of, bilmez miyim o Atlantik uçuşlarını...Ne fena! Valla binmiş kadar oldum, ter bastı sırf hatırlayınca bile.
    Cümleni takdir ediyorum bu arada, uçuşun etkilerinden olmasından şüphelendim şimdi:)

    YanıtlaSil