24 Kasım 2009 Salı

mandalina ve hayatın keşfi

Sevgili Günlük,
Liste çok kabarık: Gönderilecekler, alınacaklar, ödenecekler, çevrilecekler, yazılacaklar, okunacaklar, aranacaklar, sonra paçası kısalttırılacaklar, düzenlenecekler, cüzdan içinden çıkarılıp atılacaklar, şarja takılacaklar, şarjdan alınacaklar... Ayyyh, bu ne bu?

Bütün bu listedekileri yapmak yerine bir yandan radyo dinleyip bir yandan mandalina yiyorsam bir sebebi var. "Dünya varmış," demek... (Bir dakika sanırım fikrimi değiştiriyorum. Radyoda, "Tell me how i am supposed to live without you" diye bir şarkı çıktı. Hatırladım ben bunu.)

Mandalina! Şu dünyada kusursuz olan tek şey mandalina....Herkese mandalina yemesini öneriyorum. Acele etmeden, dilim dilim, küçük dilimleri de farkederek...Radyoyu da kapatın, münasebetsiz bir şarkı çıkabilir. Bir zaman diliminde sadece tek bir şey yapın -bu cidden iddialı oldu- Ama sanırım tam şu anda hayata dair bir şey keşfettim sevgili günlük. Blog işi gerçekten çok işe yarıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder