10 Ocak 2012 Salı

benim hala umudum var




sevgili günlük,
evrenle sürekli iletişim halinde olan arkadaşımla aramızda şöyle bir konuşma geçti. (sanırım evreni benden daha çok seviyor.)

-bitirdin mi işini?
-hayır bitirmedim.
-"bitti bitti" de, "oooh,hiç bir şey kalmadı" de.
-peki.
-"ay zaten çok kolay bir işti" de.
-peki.
-"ay ben bu işe bayılıyorum" de.
-peki.

-anladın mı?
-anladım sanırım. azıcık yalan söyleyerek evreni kandırıyoruz.
-aaa, ne münasebet! hiç bir şey anlamamışsın. sen bu konuyu düşün biraz. açık ol. zihnini ele geçir. konuyla ilgisi yok ama türkiye'yi temiz tut, yeşili koru.
-peki.

8 yorum:

  1. bayılıyorum bu arkadaşına:)

    YanıtlaSil
  2. değil mi ama:) ben de zaten dediklerini uygulamaya çalışıyorum. "oooh, hiç bir şey kalmadı, pek seviyorum ben bu işi..."
    :)

    YanıtlaSil
  3. koptum muhabbete bende de var benzer bir arkadaş.. her konuşma benim nasıl olumsuz mesajlar gönderdiğime, her birşeyin bu yüzden olduğuna geliyor anlatamam.. zaten üzgünüm bir de suçlu hissedeyim istiyor :)

    YanıtlaSil
  4. bu arkadaş bir klasik gerçekten, ama zorlamasın fazla şansını:) Bu arada fotograflar da süper:)

    YanıtlaSil
  5. :)
    yalan hepsi yalann!
    bitti deyince bitmiyor:)
    fotodaki şey muhteşem:)

    YanıtlaSil
  6. turuncu gezegen, şüphelendim ben. aynı arkadaş olmasın:) suçluluk duygusu da cabası dediğin gibi!

    muallacım, zorlamasın demişssin ya çok güldüm. ben bir karşı karşıya mı getirsem sizi:) fotoyu ben de seviyorum. kaldığım bir ev böyle oyuncaklarla doluydu. tek tek fotoğraflamıştım ben de.

    domatessuyu ben de senin profil resmindeki kediyi çok sevdim:)

    YanıtlaSil
  7. bayıldım anlatımına. Takipteyim ben de beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim tombul tarifler:) Bu ne iştah açıcı bir isim!

    YanıtlaSil