14 Ekim 2009 Çarşamba

Banane, Sanane ve Terbiye

Sevgili Günlük,
Çocukken isimleri Banane, Sanane ve Terbiye olan üç kardeşin kısacık hikayesine günlerce güldüğümü hatırlıyorum. Böyle şeyler olurdu sevgili günlük...Keşke onlar hakkında daha çok şey bilebilseydik. Birlikte gezdikleri için Banane ile Sanane'nin ikiz olduklarını düşünürdüm hep. Terbiye, evde kalıp çalışan kardeş olduğuna göre en büyük çocuk olmalıydı. Çalışkan ve sorumlu çocuk...Git kardeşlerinle bir hava alsana sen de, ama yok illa kalacak, bir test daha fazla çözecek...

Çayın yanında bisküvi filan iyi giderdi şimdi...

2 yorum:

  1. biliyormusun onlar hiç büyümediler, hala aynı yaştalar ve hala aynı hareketleri yapıyorlar, kızımdan alıyorum haberlerini.biz büyüdük de ne oldu. sanane, banane olmak vardı hayatta. ben terbiye büyümüştür derken.. onun gibi bile olamamış, büyümüşüz, ne yazık.(bu arada ben arzu, sanırım üye falan olmam lazım, adsız takılcam bir süre, idare et)

    YanıtlaSil
  2. "banane, sanane olmak vardı hayatta" demişsin ya, çok güldüm:))

    "banane, sanane ve terbiye'den hayat dersleri gibi" bir yazı yazmayı düşünüyorum!

    YanıtlaSil