8 Ekim 2009 Perşembe

seçenek eziyeti


Sevgili Günlük,
Bazen hayatta çok fazla seçenek olduğunu düşünüyorum. (En fazla beş seçenek olmalı bence!)

Bazı seçenekleri ise hiç anlayamıyorum ama seçenek olarak sunulduklarından dolayı kendimi bunları kullanmaktan da alıkoyamıyorum. Mesela çalar saatlerdeki "erteleme" seçeneği...Bize "seçenek" olarak sunulsa da ben bunun incelikle tasarlanmış bir işkence olduğunu düşünüyorum. Kimse seçenek diye bizi kandırmaya kalkmasın. Hedefin, güne başlamak için gerekli asabiyet seviyesine kolayca ulaşmamız olmasından şüpheleniyorum. Böyle düşünüyorum sevgili günlük.

Bir de İsveç malı buzluklarla ilgili ciddi şüphelerim var ama onu daha sonra yazacağım.

Not: Kedilerin niye erteleme düğmeleri yok? Asıl seçenek o işte!

Foto şuradan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder