22 Aralık 2009 Salı

meditasyonda ineklerin yeri ve önemi

Sevgili Günlük,
Ne zaman gözümün önüne güzel ve dingin bir manzara getirmek istesem aklıma ilk önce (benekli) ineklerle dolu bir çayır geliyor. Hemen ardından kendimi daha rahatlamış hissediyorum. Demek ki ineklerde gerçekten de var bir hikmet. Kimilerince kutsal sayılmaları boşuna değil.

Ben de trenlere bakmayı seviyorum ayrıca. Bundan hiç de utanmıyorum!!! İneklerin fena halde hakkı yeniyor. Ne yani, siz sakin sakin otluyorken yanınızdan öyle tıslayıp çuflayan bir şey geçse bakmaz mıydınız?

2 yorum:

  1. ineklerin dinginlik icin yesil cayirlara ihtiyaci yok ne var ki. islek sehir ici yollarda umarsizca gezinip gevis getirebiliyorlar. dedigin gibi kutsal olduklarindan onlara hava hos tabii. nasil olsa hayata bir daha geleceginden canlarinin degeri olmayan insanlar icinse durum bambaska.

    YanıtlaSil
  2. şehir içi inekleriyle henüz karşılaşmadım. en fazla şehre serpiştirilmiş heykellerinden söz edebilirim. o yüzden, dört gözle senden haberler bekliyorum.

    YanıtlaSil