29 Ekim 2010 Cuma

egzoz, avokado ve kaşarlı tostun sırları

Sevgili Günlük,
Geçen gün sanayi sitesine yolum düştü. (Evet, fabrikalar, otoyollar ve sanayi siteleri arasında bir hayat sürüyorum sevgili günlük. David Lynch görse hemen buraya bir set kurar.)

Sanayi sitesi gezimin sonunda şu karara vardım : "Egzoz" kelimesi Türkçe sözlükten çıkarılmalı. Egsoz da, eksoz da...Ve hatta ekzoz da...Evet, gerçekten bu yapılırsa çok ferahlayacağım.

Bu arada, en son ne zaman avokado yemiştim hatırlamıyorum. ("Avakado" mu yoksa?) Ama hayır, doğrusu her ne ise bu kelimeyi korumamız gerekir.

Yiyeceklerle aramdaki o güzel bağı (elektrik de diyebiliriz buna) bilmem anlatmama gerek var mı? Geçen gün kütüphanede "başarılı koçun sırları" adlı kitabın adını ilk anda "kaşarlı tostun sırları" diye okudum. Aç da değildim oysa.

Sahi ne acaba kaşarlı tostun sırları?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder