6 Ekim 2010 Çarşamba

kadife eşofmanlar!

Sevgili Günlük,
"Ot kutür"le geç tanışmamın biricik sebebi - bir zamanlar ailecek resmi kıyafetimiz olan kadife eşofmanlardır.

Sadece evde kendi halimizde TV izlerken değil, misafir geleceği zaman da giyilirdi (misafirlik için daha süslüleri vardı.)  Çünkü misafirler de kadife eşofmanlarını giyerek gelirdi. (Her şey beni ot kutür'den uzak tutmak için planlanmış sanki) Yılbaşında da parlak renkte olanları tercih edilirdi. Hiç bir kıyafet, abiye bir kadife eşofman kadar korku verici olamaz sevgili günlük. Ne alttan çıtçıtlı bluzlar, ne ayaktan geçmeli taytlar.....

Kişisel tarihimde ters takla travmasının hemen ardından gelir kadife eşofmanlar.

6 yorum:

  1. benım de vardı kucukken yesıl kadıfe :) bu arada takıpcınız oldum bana da beklerım :)
    http://hellianthusannuus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Bende boy boy renk renk vardı, bu yazıyı yazmam boşuna değil :)

    Ziyaretine geleceğim hellianthusannus! Çok değişik bir rumuzun var.

    şimdi baktım. ayçiçeği demekmiş:))

    YanıtlaSil
  3. yurtda beni 'kırmızı kadife eşofmanlı kız' olarak çağırırlardı, bir gün kurt ''nereye gidiyorsun küçük kız '' dedi, ben de yuh dedim küçük olan sensin dedim, beni yedi, annem bekçiyle geldi, karnına taş duldurdu kurdun. beni nasıl bütün yuttu? tek parça nasıl çıktım ? oraları hatırlamıyorum. o masalda 1 de büyükanne yutuluyor ve tek parça çıkıyor,hayatım boyunca bu masal bana kabus olmuştur.

    YanıtlaSil
  4. Alkımcığım, diğer iki blogunu da çok severek okuyorum da Küçücük Şeyler'in yeri bir başka.. Güne başlama ritüelim olabilir yakında, daha sık yazsan keşke, her gün yazsan!

    Bu arada bu eşofman takımları ben son zamanlarda Berlin'de yoga derslerinde görmeye başladım yine, moda mı oluyor tekrar, vintıc mı oluyor, nedir?

    YanıtlaSil
  5. Şu sıralar biraz rutin hayatımdan koptuğum için (yazlıktayım) vakit ayıramıyorum Şilancım. Yoksa ben de istiyorum yazmayı. Küçücük Şeyler'i son zamanlarda biraz ihmal ettiysem de onun benim için de ayrı bir yeri var. O bir kum havuzu, şehir gazozu;)
    Aman nolur Berlin'den buralara gelmesin, yayılmasın o moda. Sonra bizim ailede çok fena ciddiye alınıyor...Ay ay ay;)

    YanıtlaSil