3 Kasım 2010 Çarşamba

Mutluluk pıtırcığı Heidi

Sevgili Günlük,
Canımın sıkkın olduğu günlerde Heidi'yi düşünüyorum. Epey işe yarıyor. Heidi, neredeyse şekerli yoğurt gücünde!

Heidi üzerindekileri filan çıkarır, kırlarda yalınayak koşup gülerdi, tombik bulutların arasında sallanır, keçisiyle gezip dolaşırdı (pek gamsızmış canım..).U-uuru u-u, zü-üürü ü-ü diye bir şarkısı vardı bir de. Benim hayatımla pek ortak yanının olduğunu söyleyemeyeceğim ama olsun .

Şimdi ne yapıyordur acaba? Çoluk çocuğa karışmıştır muhtemelen. Çocukları ayıla bayıla Dora'yı izlerken, "siz bir de annenizi o yaşta görecektiniz" diyordur herhal.

Hey gidi Heidi hey!

2 yorum:

  1. Heidi'yi ben de çok severim. Çocukluğumun çizgi filmi. Düşününcec bile mutlu oluyorum. Ama büyük babasının Heidi'yle karşılaştığı ilk günkü kabalığına çok üzülmüştüm. Yıllar geçmiş hala aklımdadır. Cık cık cık. Kaba adam!

    YanıtlaSil
  2. Ya Peter'e ne demeli. İlk zamanlarında az ağlatmadı Heidi'yi. Kıskanç işte!

    Büyükbaba kaba mı davranmıştı, bak onu hatırlamıyorum. Uzun saçlı Klara vardı bir de:)

    YanıtlaSil