21 Aralık 2010 Salı

yine devlet dairesi!

Sevgili Günlük,
Devlet dairelerine gittiğim zamanlarda kendimi oyalayacak bir şeyler bulmam gerekiyor...Lütfen beni böyle kabul et.
Evet bugün resim yapmadım, bugün saydım. Sayılarla bugün :

Geçilen güvenlik kapısı sayısı : 5
Birbiriyle çelişen yorum sayısı: en az 4.
Duyduğum "bilmiyorum, internet sitesinden bakın" sayısı : 6
Duyduğum "öyle sanırım ama siz yine de bir sorun" sayısı: 3
Şıkırdayan çay kaşığı sayısı: en az 14 (ikincileri saymadım, huzurla sarmalandığımdan olsa gerek)
Boş odada kimi olduğunu bile bilmeden birilerini bekleme durumu: 2
Boş odaya kimi olduğunu bile bilmeden birilerini beklemeye gelenlerin sayısı: en az 8
Boş odaya gelip kimsenin gelmeyeceğini söyleyen görevli sayısı :1
Dostoyevsky'den çerçeveletilmiş bir özdeyiş : Bunu sen tahmin et bakalım.
Ortalıkta gerinen kedi sayısı : 0
Ortalıkta gerilen kişi sayısı : en az 1.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder