22 Ocak 2011 Cumartesi

tv kumandası

Sevgili Günlük,
yaptığım gözlemler sonucunda ailelerin birlik, dirlik ve huzurunu sağlayan temel şeyin yeri bilinen, mümkünse sıcak varlığı hissedilen TV kumandası olduğuna karar verdim. Tabii ki buna rağmen hala bazı sıkıntılar yaşanabilir ama bunlar aşılmayacak şeyler değildir.

Ne var ki, "kayıp bir TV kumandası aileyi yıkıma sürükleyebilir."

Lütfen bunu bir yere kaydet. Daha sonra kıymetli alıntılarımdan oluşturduğum "Elma Şekeri" isimli kitabımda bu cümleyi kullanmayı planlıyorum.

6 yorum:

  1. Evde kumanda kimdeyse ailenin reisi o oluyormuş!..Artık birlik ve düzeni sağlayan kişinin de o gizli reis olduğuna karar veriyorum.Biz de bende :) Sizde kimde?

    YanıtlaSil
  2. Valla bizde ciddi bir çekişme var. Ama zapçı bir kişilik olmadığımdan kaybolması bende ondaki hezeyanı yaratmıyor, hatta ben azıcık mutlu bile oluyorum bundan:))

    YanıtlaSil
  3. kumandasız, tek kanallı bir hayat hayal ediyorum bu günlerde.

    YanıtlaSil
  4. kumandasız ve kanalsız bir hayat sanırım bu işin oluru:))

    YanıtlaSil
  5. bizim 3 kumandamız var
    1- televizyonun kendi kumandası
    2- televizyonun ses ayarı bozuk olduğu (lcd tv almak için her girişimimizde , ne gerek var dediğimiz , ama yine de bugün yarın bizim emektarı atarız diyerekten tamir ettirmediğimiz)için hoparlörlerin bağlı olduğu dvd player kumandası
    3- hoparlörlerin bağlı olduğu dvd playerın sadece ses vermesi, aslında dvd leri oynatmamasından dolayı 2. bir dvd player kumandası
    yani işimiz çok zor ve değil 1 , 3 tanesine rağmen yıkılmadık , ayaktayız.
    istersen bir flim izlemek için 3 kumandayı nasıl kullanmak gerktiğini ayrıca yazayım,5 yaşındaki demir nasıl oldu anlamadım benden önce anladı ama:)

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar yorucu bir hayatınız var! Biz tek bir kumanda ile başedemezken 3 ayrı kumanda zor olmalı...En güzeli TVlerin tek kanallı olması. Ya seyredersin ya da seyretmezsin.

    YanıtlaSil