15 Ocak 2011 Cumartesi

venn şeması ve yeni hayat

Sevgili Günlük,
Zaman ne çabuk geçiyor. Öğretmenimin tahtaya kocaman "Venn Şeması" yazdığı gün bugün bile aklımda. Ardından "çocuklar bugün modern matematiğe geçeceğiz" demişti. Ben deliler gibi sevinmiştim. Tarih kitaplarında anlatıldığı gibi adeta bir devri kapatıp başka bir devre başlayacaktık. Artık hayatımızda bambaşka bir matematik olacaktı.

Şimdilerde hiç böyle büyük bir sevinç yaşamıyorum. Fena mı olur birileri televizyondan açıklama yapsa: "Artık yarından itibaren Yeni Hayat'a geçeceğiz. Herkes amuda kalkarak yürüyecektir." deseler. Amuda kalkmak çok zor yahu, o yüzden ondan vazgeçtim. Şöyle bir şey olabilir ama:

"Artık yarından itibaren tüm dünya tatile giriyor. Yeterince hatta fazlasıyla üretim yapıldığını gördük. Şimdi bunları kendi aramızda paylaşacağız ve bundan böyle kafamıza göre takılacağız. Şu ana kadar yaptıklarımız bir denemeydi. İyi dayandınız valla!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder